Η Toyota TS050 HYBRID κατακτά την κορυφή στον αγώνα 24 ωρών του Le Mans 2018
Η TOYOTA GAZOO Racing κέρδισε την 86η διοργάνωση του δημοφιλούς αγώνα των 24 ωρών του Le Mans, παίρνοντας μια ιστορική νίκη με το Toyota TS050 HYBRID.
Οι Sébastien Buemi, Kazuki Nakajima και Fernando Alonso στο # 8 TS050 HYBRID ξεκίνησαν δυναμικά (από την πρώτη θέση εκκίνησης) συμπληρώνοντας 388 γύρους στο Circuit de la Sarthe και αύξησαν ακόμα περισσότερο το προβάδισμα τους στο FIA World Endurance Championship (WEC).
Οι Mike Conway, Kamui Kobayashi και José María López, έχοντας το προβάδισμα για μεγάλο χρονικό διάστημα με το # 7 TS050 HYBRID, τερμάτισαν στη δεύτερη θέση, κάνοντας την ΤΟΥΟΤΑ περήφανη και ενθουσιάζοντας τους 256.900 οπαδούς της διοργάνωσης.
Η Toyota, η οποία έχοντας 47 συμμετοχές και 6 τερματισμούς στο βάθρο των νικητών του Le Mans (πριν τον αγώνα του Σαββατοκύριακου), γίνεται ο δεύτερος ιαπωνικός κατασκευαστής που κερδίζει στο La Sarthe, ενώ ο Kazuki είναι ο πρώτος Ιάπωνας οδηγός ο οποίος κατακτά τη νίκη με ένα ιαπωνικό αυτοκίνητο.
Η νίκη αυτή είναι το αποκορύφωμα των εντατικών προσπαθειών της ομάδας TOYOTA GAZOO Racing, για την ενίσχυση της υβριδικής-ηλεκτρικής τεχνολογίας, που είχε σαν αποτέλεσμα να κερδίσει τον αγώνα με 35% λιγότερα καύσιμα σε σύγκριση με το 2012, όταν επέστρεψε στους αγώνες αντοχής.
Τα δύο TS050 HYBRID διένυσαν μαζί 5.286km και άλλαξαν θέσεις αρκετές φορές κατά τη διάρκεια του αγώνα. Με τις δύο ποινές stop-go για το αυτοκίνητο με τον αριθμό # 8, ο Fernando Alonso, χρειάστηκε μια εντυπωσιακή προσπάθεια κατά τη διάρκεια της νύχτας για να καλύψει τη χαμένη απόσταση, σε ιδιαίτερα απαιτητικές συνθήκες.
Ένα πρόβλημα στα καύσιμα, είχε ως αποτέλεσμα το αυτοκίνητο #7 να χάσει το προβάδισμα, έτσι ο Kazuki πήρε την καρό σημαία για το # 8 με προβάδισμα δύο γύρων. Το #3 Rebellion τερμάτισε τρίτο, με 12 γύρους διαφορά από το δεύτερο TS050 HYBRID .
Μετά από μια διακοπή εννέα εβδομάδων, η TOYOTA GAZOO Racing θα επιστρέψει στη δράση στις 17-19 Αυγούστου με τις 6 Ώρες του Silverstone, τον τρίτο γύρο της σεζόν 2018-19 WEC.
Οι Sébastien Buemi, Kazuki Nakajima και Fernando Alonso στο # 8 TS050 HYBRID ξεκίνησαν δυναμικά (από την πρώτη θέση εκκίνησης) συμπληρώνοντας 388 γύρους στο Circuit de la Sarthe και αύξησαν ακόμα περισσότερο το προβάδισμα τους στο FIA World Endurance Championship (WEC).
Οι Mike Conway, Kamui Kobayashi και José María López, έχοντας το προβάδισμα για μεγάλο χρονικό διάστημα με το # 7 TS050 HYBRID, τερμάτισαν στη δεύτερη θέση, κάνοντας την ΤΟΥΟΤΑ περήφανη και ενθουσιάζοντας τους 256.900 οπαδούς της διοργάνωσης.
Η Toyota, η οποία έχοντας 47 συμμετοχές και 6 τερματισμούς στο βάθρο των νικητών του Le Mans (πριν τον αγώνα του Σαββατοκύριακου), γίνεται ο δεύτερος ιαπωνικός κατασκευαστής που κερδίζει στο La Sarthe, ενώ ο Kazuki είναι ο πρώτος Ιάπωνας οδηγός ο οποίος κατακτά τη νίκη με ένα ιαπωνικό αυτοκίνητο.
Η νίκη αυτή είναι το αποκορύφωμα των εντατικών προσπαθειών της ομάδας TOYOTA GAZOO Racing, για την ενίσχυση της υβριδικής-ηλεκτρικής τεχνολογίας, που είχε σαν αποτέλεσμα να κερδίσει τον αγώνα με 35% λιγότερα καύσιμα σε σύγκριση με το 2012, όταν επέστρεψε στους αγώνες αντοχής.
Τα δύο TS050 HYBRID διένυσαν μαζί 5.286km και άλλαξαν θέσεις αρκετές φορές κατά τη διάρκεια του αγώνα. Με τις δύο ποινές stop-go για το αυτοκίνητο με τον αριθμό # 8, ο Fernando Alonso, χρειάστηκε μια εντυπωσιακή προσπάθεια κατά τη διάρκεια της νύχτας για να καλύψει τη χαμένη απόσταση, σε ιδιαίτερα απαιτητικές συνθήκες.
Ένα πρόβλημα στα καύσιμα, είχε ως αποτέλεσμα το αυτοκίνητο #7 να χάσει το προβάδισμα, έτσι ο Kazuki πήρε την καρό σημαία για το # 8 με προβάδισμα δύο γύρων. Το #3 Rebellion τερμάτισε τρίτο, με 12 γύρους διαφορά από το δεύτερο TS050 HYBRID .
Μετά από μια διακοπή εννέα εβδομάδων, η TOYOTA GAZOO Racing θα επιστρέψει στη δράση στις 17-19 Αυγούστου με τις 6 Ώρες του Silverstone, τον τρίτο γύρο της σεζόν 2018-19 WEC.
Η ομάδα TS050 HYBRID #7
Mike Conway (TS050 HYBRID #7)
«Ο αγώνας ήταν πολύ έντονος και σκληρός. ‘ Ημασταν όλοι εκεί για να κάνουμε ότι καλύτερο μπορούσαμε, να ρισκάρουμε σε ένα μεγάλο αγώνα όπου πολλά αλλάζουν διαρκώς. Αποδείξαμε ότι η Τοyota μπορεί να κατασκευάσει δύο δυνατά αυτοκίνητα και ότι μπορούμε να αγωνιστούμε το ίδιο δυνατά. Συγχαρητήρια στο αυτοκίνητο #8. Έκαναν έναν σπουδαίο αγώνα. Ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα»
Kamui Kobayashi (TS050 HYBRID #7)
«Συγχαρητήρια στο πλήρωμα του #8 και σε όλη την ομάδα. Η Τοyota έκανε φοβερή δουλειά τερματίζοντας χωρίς κανένα μηχανικό πρόβλημα. Θέλαμε να κερδίσουμε και προσπάθησα να διαχειριστώ με ασφάλεια το αυτοκίνητο. Τελικά είχαμε καλό αποτέλεσμα και στα δύο αυτοκίνητα. Είμαι πολύ χαρούμενος για αυτή τη δεύτερη θέση και γιατί ανήκω στην ομάδα της Τoyota».
José María López (TS050 HYBRID #7)
«Θέλω να συγχαρώ το αυτοκίνητο #8 και όλη την ομάδα. Αισθάνομαι πραγματικά υπερήφανος και για την ομάδα μου, τους Kamui και Mike που τα έδωσαν όλα. Είμαστε 6 οδηγοί αλλά και μία πολυπληθή ομάδα που δουλεύει πολύ σκληρά. Ήταν ένα σημαντικό επίτευγμα για την ομάδα έχοντας κατακτήσει τον στόχο μας για αυτήν την εβδομάδα. Δώσαμε έναν δίκαιο, φανταστικό αγώνα που έφερε το τρόπαιο στην Τοyota».
Η ομάδα TS050 HYBRID #8
Sébastien Buemi (TS050 HYBRID #8)
«Είναι σίγουρα η μεγαλύτερη νίκη στην καριέρα μου. Δυσκολεύομαι να το πιστέψω, γιατί δεν μπορούσα να ξεχάσω το 2016. Το να δω το αυτοκίνητο να τερματίζει ήταν τόσο ξεχωριστό. Όλες οι προετοιμασίες κατά τη διάρκεια της ημέρας από όλη την ομάδα να δικαιώνονται είναι υπέροχο και πραγματικά θα το απολαύσω».
Kazuki Nakajima (TS050 HYBRID #8)
«Είναι υπέροχο να είμαι τελικά εδώ. Είχε περάσει πολύς καιρός. Είμαι σχεδόν άφωνος. Είχαμε εξαιρετικούς οδηγούς στην ομάδα και η Toyota μας έδωσε ένα πολύ ισχυρό αυτοκίνητο. Ολοκληρώσαμε τον αγώνα χωρίς κανένα πρόβλημα και στα δύο αυτοκίνητα. Πραγματικά πιστεύω ότι αξίζαμε να κερδίσουμε τον αγώνα. Να πραγματοποιήσουμε ένα μεγάλο όνειρο της Toyota από το 1985. Πολλοί άνθρωποι συμμετέχουν σε αυτή την ιστορική νίκη. Γι 'αυτό είμαι υπερήφανος που βρίσκομαι εδώ εκπροσωπώντας όλη αυτή την προσπάθεια».
Fernando Alonso (TS050 HYBRID #8)
«Ήταν καταπληκτικό. Γνωρίζουμε πόσο σημαντικό και απαιτητικό είναι το Le Mans στον κόσμο του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Και ως ομάδα καταφέραμε ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα. Κάθε στιγμή ήταν μια υπενθύμιση για το πόσο σκληρός και μακρύς είναι αυτός ο αγώνας, να αγωνιστούμε και να παραμείνουμε ήρεμοι. Ευτυχώς όλα λειτούργησαν άψογα. Ο αγώνας ήταν δύσκολος γιατί τα δύο αυτοκίνητα ήταν πολύ κοντά, μέσα σε ένα λεπτό μετά από 23 ώρες. Υπήρχε σκληρός ανταγωνισμός μεταξύ μας αλλά δίκαιος και σε αθλητικά πλαίσια. Θέλαμε το ένα-δύο και είμαι πολύ χαρούμενος που τα καταφέραμε».
Πηγή: toyota.gr
Η Toyota TS050 HYBRID κατακτά την κορυφή στον αγώνα 24 ωρών του Le Mans 2018
Reviewed by Bubblisher
on
7/01/2018
Rating: